במאה ה -21, האמצעים הקלאסיים (הוראה פרונטלית, מורה, לוח, מחברות, תלמידים) אינם מספיקים לגירוי התלמיד, פיתוח מוטיבציה ללמידה, העמקת תהליך הלמידה ועוד. למידה מקוונת תופסת תאוצה בתוך מערכת החינוך בישראל. מורה, מנחה או מדריך חדש בתחום -ישתמש בתוצרים הקיימים באינטרנט כגון מצגות וסרטונים. לעומתו, מורה מתקדם -ישתמש ביישומונים חינמיים הקיימים ברשת לשם יצירת פעילות ייחודית משלו. לדוגמה, הוא יכול ליצור ספרון לימוד אינטראקטיבי באינטרנט המפנה את התלמיד לאתרים, שואל שאלות ועוד. מורה מומחה בתחום מסוגל ליצור מרחב טכנולוגי  מתקדם, ובה ייצור משימות בעלי אופי מעצב ומסכם . 

כניסה למערכת
שינוי גודל גופנים
ניגודיות